پیشنهاد پاری سن ژرمن برای خرید ستاره جوان لیون رد شد

پیشنهاد پاری سن ژرمن برای خرید ستاره جوان لیون رد شد

پایگاه خبری فوتبالی- پاری سن ژرمن پیشنهادی برای خرید رایان چرکی ارسال کرد که توسط باشگاه لیون رد شد.

به گزارش فوتبالی، رایان چرکی ستاره جوان باشگاه لیون فرانسه در ماه‌های اخیر توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد. او در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان 2024 مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی همچون نیوکاسل و چلسی قرار گرفت، اما در نهایت از لیون جدا نشد و یک نیم‌فصل دیگر در این تیم فرانسوی ماند. حالا برای نقل و انتقالات تابستانی، یک بار دیگر نام این بازیکن در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت.

حالا پاری سن ژرمن هم به رقابت برای خرید این بازیکن اضافه شد. آن‌ها پس از جدایی کیلیان امباپه سعی دارند تا چند ستاره بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند تا جای خالی امباپه پر شود. به گزارش نشریه فرانسوی اکیپ، پاری سن ژرمن در روزهای اخیر پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو، به اضافه 3 میلیون یورو متغیرات برای باشگاه لیون ارسال کرد اما این پیشنهاد رد شد.

رسانه فرانسوی اکیپ در گزارشی دیگر مدعی شد که روند مذاکرات میان دو باشگاه متوقف شده است. چون لیون می‌خواهد درصد بالایی از مبلغ انتقال بعدی چرکی را به دست بیاورد و چنین چیزی در پیشنهاد پاریسی‌ها دیده نمی‌شد. پیش از این نیز گفته می‌شد که لیون برای فروش این بازیکن چیزی حدود 21 میلیون پوند درخواست می‌کند، مبلغی که با پیشنهاد مدیران پاری سن ژرمن اختلاف دارد.

حالا باید دید چه سرنوشتی برای این بازیکن جوان رقم می‌خورد؟ آیا به باشگاهی دیگر منتقل می‌شود یا یک فصل دیگر هم در لیون می‌ماند.

1428