رایان چرکی، پدیده جدید لیون زیر ذره بین رئال مادرید

رایان چرکی، پدیده جدید لیون زیر ذره بین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رایان چرکی به جواهر جدید آکادمی لیون تبدیل شده است. پس از بنزما، لاکازت، تولیسو و اومتیتی که در آکادمی لیون رشد کردند و نامی برای خود در دنیای فوتبال دست و پا کردند، حالا این هافبک هجومی 16 ساله نامش را سر زبان ها انداخته است.

به گزارش فوتبالی، چرکی در بازی یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه با دو گل و دو پاس گل درخشید و نمایش بی نظیری داشت. او جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه لیون است و حالا نگاه بزرگان فوتبال اروپا نظیر رئال مادرید را به خود جلب کرده است. اکیپ گزارش داده است که زیدان که متخصص جذب پدیده های فوتبال فرانسه است، حالا نگاهش را به سمت چرکی جلب کرده است و عملکرد وی را دنبال می کند.

لیون در تلاش است تا با افزایش دستمزد و تمدید قرارداد این مهاجم جلوی جدا شدنش را بگیرد. این بازیکن البته فعلا عجله ای ندارد و منتظر مشخص شدن شرایطش است. فرلاند مندی، کریم بنزما و رافائل واران پدیده های فوتبال فرانسه بوده اند که در سالهای اخیر با نظر زیدان جذب شده اند و به برنابئو آمده اند و حالا چرکی نیز می تواند عضو جدید این لیست باشد. قیمت این هافبک هجومی در سایت ترانسفرمارکت 8 میلیون یورو تعیین شده اما طبیعتا لیون برای فروش او چند برابر بیشتر از این مبلغ را طلب خواهد کرد.