خبر نگران‌کننده درباره یامگا تایید شد؟/ خداحافظی اجباری با استقلال

خبر نگران‌کننده درباره یامگا تایید شد؟/ خداحافظی اجباری با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی– آیا کوین یامگا امکان همراهی استقلال در فصل آینده را خواهد داشت؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که هنوز پاسخ مشخصی برایش وجود ندارد. از روزی که یامگا به عجیب‌ترین شکل ممکن مصدوم شده، هر از گاهی شایعات و اخباری درباره مشکل بینایی او منتشر می‌شود که آخرین آن مربوط به یک روز قبل از بازی استقلال و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر بود که هافبک فرانسوی آبی‌ها در یک استوری که البته به قلم خودش هم نبود، سعی کرد خبرها را رد کند.

با توجه به استوری‌هایی که یامگا از تمریناتش می‌گذارد و حضور او در تمرینات استقلال در ماههای گذشته، هواداران استقلال امیدوار هستند که بازیکن محبوبشان را از فصل آینده در زمین ببینند اما واقعیت این است که تا این لحظه نمی‌توان با قطعیت درباره وضعیت یامگا برای فصل آینده صحبت کرد. خبری که آن زمان منتشر شده بود این بود که یامگا بینایی چشم چپش را از دست داده است و حتی شایعه تخلیه چشم او هم منتشر شده که دراین باره نمی توان خبر خاصی داد و جز بخش پزشکی باشگاه استقلال، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و حتی ایفمارک، هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند در این زمینه اظهارنظر کند. البته شاید ناگوار بودن خبر دلیل این باشد که علاوه بر نهادهایی که گفته شد و حتی باشگاه استقلال، درباره چشم چپ یامگا، اظهارنظر نمی‌کنند.

امروز دکتر زارع پزشک باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری تسنیم داشته درباره شرایط یامگا به این نکته اشاره کرده که دید چشم صدمه‌خورده او به اندازه چشم دیگرش نیست و ایفمارک و کمیته پزشکی باید مجوز بازی با یک چشم را بدهند و بعد از آن تازه نوبت به سرمربی استقلال می‌رسد که بخواهد به چنین بازیکنی بازی دهد.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های فوتبالی، احتمال اینکه یامگا فصل آینده جایی در استقلال نداشته باشد، به مراتب بیشتر از ادامه حضور او در استقلال است و دلیل آن هم به خاطر شرایط چشم اوست و اگر یامگا هم در استقلال مانده به خاطر تعهدش به قراردادش بوده است که در نوع خودش قابل تقدیر است. 

البته که امیدواریم یامگا مشکلی برای ادامه بازی نداشته باشد منتهی تا این لحظه، خبرها حاکی از آن است که او شرایط مساعدی برای فوتبال بازی کردن به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای ندارد و باید دید رسانه های رسمی باشگاه استقلال و نهادهای پزشکی مرتبط با فوتبال، درباره چشم چپ یامگا، چه خواهند گفت. 

1984