چلسی به رقابت برای خرید ستاره هلندی اضافه شد

چلسی به رقابت برای خرید ستاره هلندی اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی سیمونز با درخشش در فصلی که گذشت، توجه تیم‌های زیادی را به خود جلب کرد و حالا مدیران چلسی نیز تصمیم دارند برای خرید این ستاره هلندی اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، چلسی پس از عملکرد ضعیفی که در دو فصل اخیر به دست آورد، حالا سران این باشگاه با آوردن انزو مارسکا سرانجام تصمیم دارند به روند ناکامی‌های دو فصل اخیر خود پایان دهند و به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برگردند. آن‌ها پس از برکناری مائوریتسیو پوچتینو که به عقیده خیلی از کارشناسان می‌توانست یک فصل دیگر در چلسی ادامه دهد، انزو مارسکای ایتالیایی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند. کسی که سابقه همکاری با پپ گواردیولا را در کارنامه دارد و در فصل گذشته نیز با لسترسیتی عملکرد درخشانی به نمایش گذاشت.

یکی از بازیکنانی که چلسی برای تقویت خط حمله خود به دنبال آن است، ژاوی سیمونز، ستاره هلندی باشگاه پاری سن ژرمن است. سیمونز در فصلی که گذشت برای آربی لایپزیش بازی کرد و توانست بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد. همین موضوع باعث شد تا چند باشگاه سرشناس اروپایی برای خرید او دست به کار شوند.

به نقل از نشریه فرانسوی اکیپ، چلسی به رقابت برای خرید ژاوی سیمونز اضافه شده است. باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، منچستریونایتد و بایرن مونیخ پیش از این ابراز تمایل به خرید سیمونز کرده بودند. هرچند که گفته می‌شود آرسنال و منچسترسیتی هم نیم‌نگاهی به این ستاره جوان هلندی دارند.

باید دید چه سرنوشتی برای ستاره پرورش‌یافته لاماسیا رقم می‌خورد؟ آنطور که مشخص است، تصمیم نهایی را باشگاه پاری سن ژرمن برای آینده او می‌گیرد.

1428