وینگر ملی‌پوش چلسی در رادار پاری سن ژرمن

وینگر ملی‌پوش چلسی در رادار پاری سن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی- نونی مادوئکه، ستاره این فصل چلسی مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفته و ممکن است باشگاه پاریسی در زمستان یا تابستان سال آینده برای خرید این وینگر جوان تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، فصل برای نونی مادوئکه بسیار خوب آغاز شده است. او که در پایان فصل گذشته نشان داد نسبت به ابتدای فصل پیشرفت چشمگیری داشته است، حالا در ترکیب آبی‌ها جایگاه ثابتی به دست آورده است. او در نقل و انتقالات تابستانی یکی از گزینه‌های فروش برای چلسی بود، اما در نهایت در تیم انگلیسی ماند و در هفته دوم مسابقات لیگ برتر مقابل ولوز هت‌تریک کرد تا نشان دهد شایسته بازی در ترکیب اصلی چلسی است.

او حالا برای اولین بار به تیم ملی انگلیس دعوت شده است و می‌خواهد با ادامه روند خوب خودش جایگاه خود در اردوی تیم ملی را تثبیت کند. زوج او و کول پالمر می‌تواند کمک زیادی در فصل جاری به انزو مارسکا کند. خود او از فرمی که در آن قرار دارد راضی است و اعتقاد دارد که نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

به گزارش دیلی استار، عملکرد درخشان نونی مادوئکه باعث شده است تا توجه مدیران پاری سن ژرمن به او جلب شود. سران باشگاه فرانسوی که در تابستان امسال به صورت رایگان کیلیان امباپه را از دست دادند، به دنبال خرید یک وینگر هستند. احتمال دارد در تابستان سال 2025 برای خرید مادوئکه اقدام کنند. در صورتی که مادوئکه به روند خوب خودش در این فصل ادامه دهد احتمالا ارزشش در بازار نقل و انتقالات افزایش خواهد یافت و کار برای پاری سن ژرمن دشوار خواهد شد.

1428