واکنش دشان به احتمال غیبت امباپه در بازی‌های بعدی

واکنش دشان به احتمال غیبت امباپه در بازی‌های بعدی

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه در اواخر بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و به نظر می رسد که بینی امباپه شکسته است.

به گزارش فوتبالی ، باید دید که وضعیت کیلیان امباپه به چه صورت خواهد بود و او در نهایت جراحی می کند یا خیر. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که امباپه چند بازی را از یورو 2024 از دست می دهد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم ملی اتریش درباره شرایط کیلیان امباپه و مصدومیت این ستاره فرانسوی گفت:" تیم ما با امباپه همیشه یک تیم قوی تر خواهد بود اما در صورتی که خبر خوبی درباره امباپه در پیش نباشد و او مجبور شود که در بازی های بعدی غیبت کند، بدون او هم به تلاش و جنگیدن ادامه می دهیم. هر تیمی که امباپه در آن حضور داشته باشد قدرتمند تر می شود. در خط حمله باید دقیق تر عمل کنیم. شروع جام با پیروزی اتفاق خوبی برای ما بود."

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره رویارویی با تیم ملی هلند در بازی بعدی نیز گفت:" تیم رقیب ما 36 ساعت بیشتر از ما استراحت کرده است. ضمن این که هلندی ها ظهر بازی کرده اند اما ما شب مقابل اتریش قرار گرفتیم و این قضیه ممکن است کار را از لحاظ بدنی برای تیم ما سخت کند."

1470