9 بازیکن بارسلونا که به دنبال اثبات خودشان به فلیک در پیش‌فصل خواهند بود

9 بازیکن بارسلونا که به دنبال اثبات خودشان به فلیک در پیش‌فصل خواهند بود

پایگاه خبری فوتبالی - پیش فصل برای بارسلونا در روز هشتم ژولای (هجدهم تیر) آغاز می شود.

به گزارش فوتبالی، کمتر از سه هفته دیگر تا شروع فصل جدید برای بارسلونا و اولین تمرین هانسی فلیک در این تیم باقی مانده است. فلیک به علت حضور بازیکنانش در یورو و کوپا آمریکا، غایبان زیادی در شروع پیش فصل خواهد داشت و البته این فرصت را خواهد داشت تا با برخی بازیکنان کمتر شناخته شده یا برخی بازیکنان قرضی که به بارسا برمی گردند، آشنا شود. 

موندودپورتیوو در گزارشی به بازیکنان حاضر در آغاز پیش فصل بارسلونا پرداخته است.  خولیان آرائوخو دفاع راست مکزیکی پس از یک فصل حضور قرضی در لاس پالماس به بارسا برمی گردد هر چند که باید دید که فلیک چه نظری در موردش دارد و چه پیشنهادهایی برای جدایی دریافت می کند. الکس وایه دیگر بازیکنی است که از قرارداد قرضی با لوانته برمی گردد و می تواند جانشین مارکوس آلونسو در پست دفاع چپ شود. 

پابلو توره نیز از قرارداد قرضی با ژیرونا برمی گردد و مشخص نیست که فصل بعد در مونجوییک توپ بزند یا نه. از سویی آینده مارک گویو نیز به ماندن یا نماندن ویتور روکه بستگی دارد. اگر روکه جدا شود، این بازیکن می تواند ذخیره لواندوفسکی در فصل آینده باشد.  مارک کاسادو، کاپیتان 20 ساله بارسا اتلتیک نیز باید تلاش کند تا نظر فلیک را برای ماندن جلب کند.

ویتور روکه با ژآوی به مشکل خورده بود و حالا باید سعی کند که خودش را به فلیک ثابت کند اما مشخص نیست که بارسا با مشکلات مالی خود بتواند قرارداد او را ثبت کند یا نه چرا که ممکن است که مجبور به فروش او شوند.  نوح درویش هافبک عراقی الاصل دیگر گزینه ایست که در پیش فصل تلاش خواهد کرد تا زیر نظر فلیک بدرخشد و شانس خود را برای ماندن افزایش بدهد. 

آنسو فاتی نیز پس از یک فصل حضور قرضی در برایتون به بارسلونا برمی گردد و نظر فلیک در مورد آینده اش خیلی کلیدی است.  اوریول رومئو هافبک باتجربه نیز تلاش خود را خواهد داشت تا جایگاهی برای خودش در بارسا پیدا کند.

4125