ادعای عجیب یک سایت خبری درباره کاپیتان استقلال؛ حسینی قرارداد دارد اما مجبور به جدایی است!

ادعای عجیب یک سایت خبری درباره کاپیتان استقلال؛ حسینی قرارداد دارد اما مجبور به جدایی است!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که هنوز تکلیف نیمکت استقلال برای فصل آینده مشخص نشده است، خبر عجیبی برای هواداران این تیم درباره جدایی احتمالی یکی از بازیکنان استقلال منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، سیدحسین حسینی که به گفته سرمربی تیم ملی، به خاطر یکسری مسائل جزیی، جایی در فهرست تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ و ازبکستان نداشت ( در همان مقطع این بحث مطرح شد که ماجرای ورزشگاه اراک و بعد از آن مصاحبه حسینی، همان مسائل جزیی است که قلعه‌نویی به آن اشاره کرده است)، حالا و طبق ادعای خبرگزاری خبرآنلاین، شاید به دلیلی مشابه، امکان بازی در فصل آینده لیگ برتر را نداشته باشد.

 این خبر در حالی منتشر شده که حسینی در ابتدای فصل، قراردادی دوساله با استقلال امضا کرده و فصل خوبی را پشت سر گذاشته است و یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. خبرآنلاین مدعی شده که حسینی به همان دلیلی که از تیم ملی خط خورده ممکن است مجبور شود از استقلال هم جدا شود.

در ادامه این گزارش، به مقصد احتمالی کاپیتان استقلال در صورت جدایی از این تیم هم اشاره شده و گویا قرار است سیدحسین راهی لیگ یونان شود تا به جمع بازیکنان ایرانی شاغل در این لیگ اضافه شود.

البته این خبر هنوز تایید نشده و حسینی با استقلال قرارداد دارد و فسخ کردن قرارداد با او کار راحتی نیست. باید دید سرنوشت حسینی چه خواهد شد و او فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا اتفاق جدیدی درباره او رخ خواهد داد.

1984