ستایش ستاره جوان تیم ملی آلمان از هم‌تیمی باتجربه خود

ستایش ستاره جوان تیم ملی آلمان از هم‌تیمی باتجربه خود

پایگاه خبری فوتبالی- جمال موسیالا عملکرد تونی کروس، هافبک باتجربه مانشافت را ستایش کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته، تیم ملی آلمان، در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۴ توانست گام اول را مقتدرانه بردارد و ۵-۱ اسکاتلند را در هم بکوبد. ستایش جمال موسیالا که بهترین بازیکن زمین شد از تونی کروس بخش جالبی از کنفرانس مطبوعاتی این ستاره ۲۱ ساله بایرن مونیخ بود.

تیم ملی آلمان، پس از دوران ناموفق هانسی فلیک، با تکیه بر انگیزه یولیان ناگلزمن بیش از هر روز دیگری در دو دهه اخیر، به کسب جام قهرمانی یورو در تورنومنت خانگی امیدوار است. این امر با وجود ستارگانی چون موسیالا و کروس، در کنار چندین ستاره دیگر آن‌چنان هم بعید به نظر نمی‌رسد.

تونی کروس در بازی افتتاحیه یورو مقابل اسکاتلند، در حضور ۸۰ دقیقه‌ای خود، عملکرد درخشانی از خود نشان داد؛ نمایش فوق‌العاده او ستایش جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ را هم به همراه داشت.

جمال موسیالا، پس از کسب جایزه بهترین بازیکن زمین:«تونی، بازیکن بسیار مهمی برای ما هست. او دستاوردهای بسیار قابل احترامی در سطح ملی و باشگاهی داشته است و همه‌ی ما او را به عنوان یک ستاره در میان خود می‌بینیم. او در رختکن هم حضور موثری دارد؛ او پیش از بازی سخنرانی کوتاهی با همه داشت تا روحیه‌مان را بالا ببرد.»

جمال موسیالا همچنین افزود:«بله فکر می‌کنم این بهترین بازی زندگی‌ام بود. سرگرم این برد نخواهیم بود و آماده‌ی دیدار چهارشنبه خواهیم شد. می‌خواهیم این پیروزی را بار دیگر تکرار کنیم. ما گام اول را محکم برداشتیم و این موضوع به ما اعتماد به نفس خوبی می‌دهد. تنوع خط حمله‌ ما می‌تواند همه را به زانو در بیاورد.»

تیم ملی آلمان در دیدار بعدی خود، روز چهارشنبه به مصاف مجارستان خواهد رفت.

1428