روایت فکری از یک خیانت به حجازی؛ من ندیدم

روایت فکری از یک خیانت به حجازی؛ من ندیدم

پایگاه خبری فوتبالی- اعتراضات و شعارها علیه ناصر حجازی بعد از بازی استقلال و سایپا شاید یکی از تلخ‌ترین صحنه‌های فوتبالی آبی در فوتبال ایران باشد.

به گزارش فوتبالی، بعضی از اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد که تا سالیان سال می‌توان از آن صحبت کرد و نه تنها کهنه و تکراری نمی‌شود که هر بار شاید ابعاد و اطلاعات جدیدی از آن مشخص شود. 

بخشی از زمان حضور ناصر حجازی روی نیمکت استقلال و اتفاقاتی که در مقطع پایانی حضور او افتاد و سپس برکناری‌اش از آن دسته اتفاقات است. می‌توان به آنها لقب جعبه سیاه‌های فوتبالی را داد که شاید هیچ‌گاه تمام واقعیت آن گفته و فاش نشود. 

با این حال در آخرین مصاحبه مفصل محمود فکری که در آن زمان در آن تیم حضور داشت باز هم مروری به آن اتفاقات تلخ شده است. 

فکری در بخشی از مصاحبه‌اش با ایسنا از زاویه دید خود آن روایت را تعریف می‌کند که شاید بعد از این همه سال هنوز هم شنیدنی و جذاب باشد. 

او در مورد بازی معروف استقلال و سایپا و بحث کم‌کاری بازیکنان گفته است:" خودم در تیم بودم. اتفاقاتی که در تیم بیفتد که بازیکنان بخواهند نامردی کنند یا اتفاق خاصی رقم بخورد؟ من چیز خاصی متوجه نشدم. بازی سایپا هم بازی خیلی خوبی شده بود. سایپا هم آن زمان تیم خیلی خوبی بود. آن بازی شبیه به بازی دالیان خیلی توپ رد و بدل شد. یکسری بازیکنان تعویض شدند و یکسری بازیکنان به درون زمین آمدند که شاید قدرت تیمی ما گرفته شد."

از دید فکری، اشتباه کادر فنی وقت استقلال هم در ثبت آن نتیجه تاثیرگذار بوده است:" شاید این هم دخیل بود. از آن طرف من خیلی حس نکردم که شاید کسی بخواهد خیانت کند. پرویز برومند از لحاظ اخلاقی کمی مغرور بود. ناصر حجازی بعد از بازی ناراحت بود و یک حرف‌هایی زده بود که مثلا شما را فردا اخراج می‌کنیم. پرویز هم آن لحظه گفته بود، "ببینیم فردا خود شما هستید یا نه؟" شاید این جواب دادن پرویز باعث یکسری سوتفاهماتی شده بود که مثلاً بازیکنان از قبل می‌دانستند که ناصر حجازی را می‌خواهند کنار بگذارند."

4326