بازیکنی که از شایعه پیوستن به رئال مادرید دلخور است!

بازیکنی که از شایعه پیوستن به رئال مادرید دلخور است!

پایگاه خبری فوتبالی - جوئی فیرمان هافبک 25 ساله هلندی با شایعاتی در مورد انتقال به رئال مادرید برای جانشینی تونی کروس مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از کارشناسان فوتبال هلند گفته بود که سبک بازی فیرمان شبیه کروس است و به همین خاطر این بازیکن می تواند برای رئال مادرید مناسب باشد. حالا این بازیکن در این باره گفته است:" هیچ کدام از شایعات صحت ندارند. می توانم خوشحال باشم که نام من پیرامون رئال مادرید مطرح شده است اما به شدت ناراحت هستم چون این اخبار دروغ هستند. همزمان هم خسته و هم ناراحت هستم چرا که به طور مداوم باید به این پرسش جواب بدهم در حالی که هیچ خبری نیست. با این اخبار مواجه شدم چون یک نفر در تلویزیون گفته که سبک بازی من برای رئال مادرید مناسب است و رسانه های اسپانیا نیز اخباری نوشته اند." 

این بازیکن در این باره که آیا می تواند گزینه مناسبی برای رئال مادرید باشد یا نه نیز صحبت کرد:" شاید بتوانم در آن جا به خوبی جا بیافتم اما رئال مادرید مملو از بازیکنان بزرگ است. وقتی بازیکنانی که دارند را می بینی، می فهمی که چه بازیکنان باکیفیتی در ترکیب اصلی آنها هستند. اگر قرار باشد که از آیندهوون بروم، دوست دارم که به باشگاهی بروم که دوست دارد تملک تاوپ را داشته باشد. بازیکنی نیستم که عقب بایستم بلکه ترجیح می دهم که در کل بازی، توپ را تعقیب کنم."

4125