تصمیم عجیب آیندهوون: جدایی ناگهانی مهاجم سابق رئال مادرید

تصمیم عجیب آیندهوون: جدایی ناگهانی مهاجم سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه آیندهوون در تصمیمی عجیب جدایی رود فن نیستلروی سرمربی خود را به شکلی ناگهانی اعلام کرد به شکلی که این مربی حتی در بازی هفته پایانی در مسیر راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در مقابل آلکمار حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، هر چند که اعلام این خبر خیلی ها را متعجب کرد اما این تصمیم از مدتها پیش گرفته شده بود. آیندهوون و نیستلروی در جلساتی که  در هفته های اخیر داشتند، توافقی برای ادامه همکاری نداشتند. آیندهوون در بازی هفته پایانی خود به کسب حداقل یک امتیاز نیاز دارد تا حضورش در لیگ قهرمانان فصل آینده را قطعی کند.

قرار بود که نیستلروی تا پایان فصل بماند و بعد از آن  جدا شود اما عدم توافق دو طرف در جلسه دوشنبه شب همه چیز را عوض کرد.  نیستلروی به این نتیجه رسید که با حمایت کافی از جانب باشگاه برای ادامه کارش مواجه نشده و به همین خاطر زمانش رسیده که از تیم برود.

نیستلروی به بازیکنان آیندهوون اعلام کرد که قصد جدایی را دارد و بدین ترتیب این مربی از تیمش جدا شد. نیستلروی در اولین فصل مربیگری خود در سطح حرفه ای، عملکرد فوق العاده ای در آیندهوون داشت. بازیکن سابق رئال مادرید و منچستریونایتد توانست آیندهوون را به قهرمانی جام حذفی و سوپرجام برساند که هر در دو فینال توانست در مقابل تیم نوجوانی خود یعنی آژاکس پیروز شود.

آیندهوون در لیگ هلند نیز نمایش خوبی زیر نظر نیستلروی داشت و فقط یک امتیاز تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. قرار است که فرد روتن هدایت آیندهوون را در آخرین بازی فصل به عهده داشته باشد.

4125