بازیکن آیندهوون که رویای بازی در رئال مادرید را دارد

بازیکن آیندهوون که رویای بازی در رئال مادرید را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ساویو موریرا دی اولیویرا یکی از جواهرات سالهای اخیر فوتبال برزیل بوده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که در سال 2004 متولد شده، بال راستی است که در رده های پایه سلسائو عضویت داشته است. وی در ماه ژولای تصمیم گرفت که از اتلتیکو مینیرو راهی تیم تروا در فوتبال فرانسه شود. ساویو البته در حال حاضر قرضی از تروا به آیندهوون رفته است و تا پایان فصل در این مراسم حضور داشته است. ساویو در شروع  کار خود در لیگ هلند، شش بازی در لیگ و لیگ اروپا داشته که دو پاس گل داده است.

ساویو در مورد شرایط خود در وفتبال هلند گفت:" در آیندهوون هر چیزی که به من وعده داده بودند را دار این را دوست دارم. قبل از این که به این جا بیایم، برایم تصویری از کل فصل را آماده کردند. همه این تصاویر به حقیقت تبدیل شدند. به زمان برای هماهنگی نیاز دارم اما برای رشد کردن هم فرصت هایی دارم."

از سویی ساویو گفت که رودریگو گوئس ستاره برزیلی رئال مادرید را الگوی خود می داند. در حقیقت بازیکن آیندهوون در این باره صحبت کرد و گفت:" یک الگو برای من؟ دوران فوتبال رودریگو از نظر من خیلی جذاب است. این که بتوانم روزی در کنارش در رئال مادرید بازی کنم یک رویا است اما هنوز به آن سطح نرسیده ام و در ابتدا باید ارزش خود را در این جا نشان بدهم."

4125