آزمون و بازی برای تیم ملی با کتف آسیب دیده

آزمون و بازی برای تیم ملی با کتف آسیب دیده

پایگاه خبری فوتبالی - امیر قلعه نویی می گوید سردار آزمون با کتف آسیب دیده برای تیم ملی مقابل ازبکستان بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی دو دیدار پایانی خود در مرحله انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را انجام داد و علی‌ رغم تساوی با ازبکستان در تهران، توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها به عنوان تیم نخست راهی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی شود.

در دو بازی تیم ملی برابر هنگ کنگ و ازبکستان، سردار آزمون در ترکیب ابتدایی قرار داشت. مهاجم تیم رم ایتالیا در دیدار برابر حریف شرق آسیایی ۷۷ دقیقه بازی کرده و یک گل زد و در بازی با ازبکستان علی رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

اما امیر قلعه نویی در جدیدترین گفت و گویی که داشته، خبر از مصدومیت آزمون داده و مدعی شده این مهاجم با کتفی شکسته در بازی برابر ازبکستان بازی کرده و این درحالی است که سرمربی تیم ملی از وی پرسیده که اگر می‌خواهد استراحت کند اما سردار باوجود مصدومیت و اینکه تیم آتی باشگاهی وی هم مشخص نیست، خواسته برای تیم کشورش بازی کند که این نشان از غیرت این بازیکن دارد.

قلعه نویی در این زمینه چنین عنوان داشت: «سردار آزمون کتفش در هنگ کنگ آسیب دید، بدنش در وضعیت مناسب نیست و حتی قرارداد باشگاهی‌اش هم معلوم نیست اما من گفتم می‌خواهی استراحت کنی؟ گفت می‌خواهم برای تیم ملی بازی کنم که این غیرتش است.»

1997