هافبک جوان بارسلونا سبک بازی اسطوره رئال مادرید را تحسین می‌کند

هافبک جوان بارسلونا سبک بازی اسطوره رئال مادرید را تحسین می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- پدری در آخرین مصاحبه خود از لوکا مودریچ، هافبک باتجربه رئال مادرید تعریف کرد و او را بازیکن سطح بالایی دانست.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ را باید یکی از بهترین هافبک‌های یک دهه اخیر فوتبال اروپا و حتی تاریخ بدانیم. بازیکنی که در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و در کنار تونی کروس و کاسمیرو، یکی از ترسناک‌ترین خط هافبک‌های تاریخ فوتبال را تشکیل داد. آن‌ها در کنار هم افتخارات زیادی به دست آوردند و روزهای فوق‌العاده‌ای برای هواداران رئال مادرید خلق کردند. اما کم‌کم دورانشان در حال پایان یافتن است.

مودریچ این روزها آماده می‌شود تا در احتمالا آخرین یوروی دوران حرفه‌ای خود حاضر شود. پدری، هافبک جوان بارسلونا و تیم ملی اسپانیا که روز شنبه باید در هفته نخست رقابت‌های یورو 2024 در برابر تیم ملی کرواسی و لوکا مودریچ به میدان برود، از این هافبک باتجربه تعریف و تمجید به عمل آورد. این بازیکن خلاق درباره مودریچ و سبک بازی‌اش گفت: «هر زمان که در برابر مودریچ قرار گرفتم فهمیدم که توپ‌ربایی از او بسیار دشوار است. توپ انگار به پای او می‌چسبد.»

پدری در ادامه اضافه کرد: «مردم از پشت تلویزیون متوجه سطح بالای او نمی‌شوند. تغییرات ناگهانی او فوق‌العاده‌ است. ضربه‌هایی که او با بیرون پایش به توپ می‌زند باورنکردنی است.»

حالا پدری جوان و لوکا مودریچ باتجربه بایستی پس از تقابل در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا، در رقابت‌های یورو نیز در برابر همدیگر به میدان بروند. باید دید این بار کدام بازیکن می‌تواند پیام‌آور شادی برای تیمش باشد؟

1428