خروج از پارکینگ فدراسیون فوتبال بدون گفت‌وگو؛ سمیعی با خبرنگاران مواجه نشد!

خروج از پارکینگ فدراسیون فوتبال بدون گفت‌وگو؛ سمیعی با خبرنگاران مواجه نشد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیر عاملی استقلال دیروز بدون این که به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد محل را ترک کرد. 

به گزارش فوتبالی، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دیروز ساعات شلوغ و پرکاری را پشت سر گذاشت. از چند روز قبل 4 نفر برای بررسی پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان به این کمیته احضار شده بودند که دیروز 3 نفر از این 4 نفر به کمیته اخلاق رفتند. 

اما در کنار این اتفاق، فرشید سمیعی مدیر عامل باشگاه  استقلال هم روز گذشته به ساختمان فدراسیون فوتبال رفت تا در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا کند. 

ظاهرا دعوت از او به دلیل اتفاقاتی بود که دوشنبه شب هفته گذشته در برنامه فوتبال برتر و مشاجره تند مدیران عامل استقلال و پرسپولیس رخ داده بود.

سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال دیروز پیش از ورود به فدراسیون فوتبال برای حضور در جلسه کمیته اخلاق، با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ و کشوری‌فرد دبیرکل سازمان لیگ هم صحبت‌هایی داشت که دوربین فوتبالی، صحنه ها را شکار کرد.

بعد از پایان جلسه سمیعی در کمیته اخلاق، خبرنگاران منتظر بودند تا با سمیعی درباره این جلسه و دیگر مسائل مهم باشگاه استقلال صبحت کنند. اما پس از پایان جلسه، اتومبیلی که سمیعی را آورده بود به داخل پارکینگ ساختمان فدراسیون فوتبال رفت تا او را در همان پارکینگ سوار کند و از محل خارج شود. ظاهرا سمیعی دوست نداشت با خبرنگاران و سوالات پرشمار و احتمالا جنجالی آنها مواجه شود و خودروی باشگاه استقلال گازش را گرفت و صحنه را ترک کرد.

1359