گذشت دو سال از پیوستن غول نروژی به منچسترسیتی

گذشت دو سال از پیوستن غول نروژی به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - دو سال پیش در چنین روزی بود که ارلینگ هالند به طور رسمی به منچستر سیتی پیوست و به این ترتیب کار خود را در جمع شاگردان پپ گواردیولا شروع کرد.

به گزارش فوتبالی ، ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست. سیتیزن ها برای خرید ارلینگ هالند، مبلغی حدود 52 میلیون پوند را به باشگاه بروسیا دورتموند پرداخت کردند.

خرید هالند برای منچستر سیتی بسیار مفید بود چرا که تیم گواردیولا در فصل اولی که هالند در این تیم حضور داشت، موفق شد فاتح سه گانه شود و لیگ قهرمانان اروپا را که تا قبل از آن، به دستش نیاورده بود، به دست بیاورد.

ارلینگ هالند در 98 بازی برای منچستر سیتی توانسته است 90 گل به ثمر برساند و آماری خارق العاده داشته باشد. غول نروژی در منچستر سیتی دو بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده است، یک بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است، یک بار قهرمان جام حذفی انگلیس شده است و دو بار هم توانسته است جایزه بهترین گلزن لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد و در این لیگ آقای گل شود.

یکی از اهداف ارلینگ هالند در سال های آینده می تواند فتح جایزه توپ طلا باشد و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود. هالند در حال حاضر تنها 23 سال سن دارد.

1471