دردسرهای قلعه‌نویی در مرحله بعدی انتخابی جام جهانی

دردسرهای قلعه‌نویی در مرحله بعدی انتخابی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- امیرقلعه‌نویی با وجود صعود به مرحله بعد بازی‌های مقدماتی انتخابی جام‌جهانی با دو مشکل بزرگ دست به گریبان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بازی نه چندان خوب تیم ملی مقابل ازبکستان، امیر قلعه‌نویی را سوژه انتقادهای مختلفی کرده است. انتقاداتی که احتمالا در مرحله بعدی هم سرمربی تیم ملی را سیبل قرار خواهد داد. البته قعله نویی در کنفرانس مطبوعاتی، سعی کرد تساوی مقابل ازبکستان را به عواملی چون خستگی و پرواز طولانی از ازبکستان ربط دهد. 

مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا با هر نتیجه و هر شرایطی که بود به پایان رسید و اگرچه تیم ملی به عنوان سرگروه راهی مرحله سوم شد اما امیر قلعه‌نویی نمی‌تواند امیدوار باشد که این صعود با عنوان صدرنشین هم قرار است کار او را در مرحله بعدی آسانتر کند.

سرمربی تیم ملی در ادامه راه با دو مشکل بزرگ دست به گریبان است. مشکل اول منتقدانی هستند که حالا از بازی‌های مرحله گروهی به اندازه کافی سوژه برای انتقاد از نحوه بازی تیم ملی و عملکرد کادر فنی دارند. آنها در ادامه قطعا سیاهه بلندبالای خود را طولانی‌تر هم خواهند کرد و هر اشتباهی از تیم ملی و کادرفنی می‌تواند انتقادات را بیشتر کند. 

مشکل دوم این است که تمام تیم‌هایی که قرار است در مرحله بعدی روبروی تیم ملی قرار بگیرند از نظر سطح بازی و کیفیت، در کمترین حالت ممکن در حد ازبکستان یا حتی بالاتر خواهند بود.

امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای بعد از بازی در مورد تساوی با ازبکستان از قدرت این تیم و بازیکنانش به عنوان یکی از دلایل نام برده بود. دلیلی که قطعا هواداران را نگران خواهد کرد که امیر و همکارانش، در مقابل تیم‌هایی در سطح و بالاتر از ازبکستان قرار است، چه برنامه‌ای برای کسب امتیاز دارند.

باید دید امیر قلعه‌نویی و کادرش چه برنامه‌ای برای آینده تیم ملی دارند.

4326