دروازه‌بان‌ها مشغول کارند؛ بیرانوند در محاصر رقبا! (عکس)

دروازه‌بان‌ها مشغول کارند؛ بیرانوند در محاصر رقبا! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌آید امیر قلعه‌نویی در بازی با ازبکستان ریسک نمی‌کند و از علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیم ملی استفاده می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران روز سه‌ شنبه باید در آخرین بازی خود در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ازبکستان که سودای صدرنشینی در گروه را دارد برود. ایران تا پیش از این سه بار در تهران از ازبک‌ها میزبانی کرده است که ماحصل آن کسب دو برد و یک شکست بوده است.

امیر قلعه‌نویی که هم در قامت سرمربی تیم ملی و هم به عنوان سرمربی تیم‌های باشگاهی عملکرد خوبی در برابر تیم‌های ازبکستانی دارد به نظر نمی‌آید که در جدال فردای ایران ریسک کند و از علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه استفاده نکند. بیرانوند در بازی قبلی تیم ملی مقابل هنگ‌ کنگ روی نیمکت نشست و جای خود را به پیام نیازمند داد.

در حاشیه تمرین دیروز تیم ملی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد عکس جالبی از بیرانوند به ثبت رسیده است که او گویا در محاصره رقبای خود یعنی پیام نیازمند و پورحمیدی که هر کدام فصل خوبی را پشت سرگذاشتند قرار دارد.

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس که از همین حالا دوباره بحث جدایی‌اش از جمع قرمزها کلید خورده تاکنون 3 مرتبه در برابر ازبکستان قرار گرفته و به دو برد و یک تساوی دست پیدا کرده است.

9098