تعریف و تمجید مدافع فرانسوی آرسنال از کاپیتان لیورپول

تعریف و تمجید مدافع فرانسوی آرسنال از کاپیتان لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- ویلیام سالیبا، مدافع فرانسوی آرسنال در آخرین مصاحبه خود عملکرد ویرجیل فن دایک، ستاره خط دفاعی لیورپول و تیم ملی هلند را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش فوتبالی، بی‌شک ویلیام سالیبا و ویرجیل فن دایک، دو مدافع برتر فصل لیگ برتر انگلیس و فوتبال اروپا بودند. بازیکنانی که در قلب خط دفاعی آرسنال و لیورپول خوش درخشیدند. این دو مدافع نقش تاثیرگذاری در حضور تیم‌هایشان در کورس قهرمانی لیگ برتر داشتند.

حالا ویلیام سالیبا، در آخرین مصاحبه خود به عملکرد ویرجیل فن دایک در زمین فوتبال پرداخت و از شخصیت او تعریف و تمجید به عمل آورد. مدافع فرانسوی توپچی‌ها در این خصوص گفت: «فن دایک کاریزما و شخصیت بالایی در زمین دارد. او درست مانند یک رییس رفتار می‌کند. او می‌تواند همه چیز را تحت کنترل خود بگیرد و تیم را رهبری کند. به نظر می‌رسد که مهاجمان وقتی مقابلش قرار می‌گیرند از او هراس دارند. من هم اخیرا حس می‌کنم مهاجمان حریف از من می‌ترسند.»

ویرجیل فن دایک تجربه به مراتب بالاتری از ویلیام سالیبا دارد و مدافع فرانسوی می‌تواند با الگو گرفتن از ستاره خط دفاعی لیورپول، خودش را تا چند فصل در سطح بالا نگه دارد. سالیبا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت، اما به نظر می‌رسد که برای رقابت‌های یورو در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه جایی نداشته باشد. دیدیه دشان می‌خواهد از زوج ابراهیما کوناته و اوپامکانو برای مرکز خط دفاعی تیمش استفاده کند.

سالیبا امید دارد تا در سال‌های آینده تبدیل به یکی از بهترین مدافعان جهان شود و بتواند جایگاهش را در ترکیب تیم ملی هم تثبیت کند.

1428