اعتراف مدافع آرسنال: یک پنالتی باید به لیورپول داده می‌شد

اعتراف مدافع آرسنال: یک پنالتی باید به لیورپول داده می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام سالیبا مدافع فرانسوی آرسنال اعتراف کرد که داور می توانست هند مارتین اودگارد را یک پنالتی به سود لیورپول اعلام کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم های لیورپول و آرسنال در آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان به نتیجه یک بر یک رضایت دادند. در نیمه اول، مارتین اودگارد با دست خودش مانع از رسیدن توپ به بازیکن لیورپول شد، اما داور و VAR آن را هند نگرفتند تا آرسنالی ها با کسب یک امتیاز این بازی، همچنان با 40 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس باقی بمانند. توپچی ها فصل گذشته نیز در هنگام کریسمس صدرنشین بودند، اما در پایان فصل بعد از سیتی دوم شدند تا همچنان در حسرت قهرمانی لیگ باقی بمانند. 

به نقل از سایت گل، بعد از پایان بازی، از ویلیام سالیبا راجع به هند مارتین اودگارد سوال پرسیده شد که این ستاره فرانسوی در جواب گفت: "بله، قطعا. قطعاً پنالتی بود، اما من داور نیستم و در نهایت باید تصمیم داور را قبول کنیم." 

کمیته داوران لیگ برتر نیز بیانیه ای راجع به این صحنه مشکوک منتشر کرد: "خطای هند مشخصی وجود ندارد و اودگارد در حال زمین خوردن است و دست در راستای بدن در حال حرکت است و نه توپ."

4416