موضوع نگران‌کننده برای تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان؛ اورونوف و ماشاریپوف بلدند در آزادی گل بزنند!

موضوع نگران‌کننده برای تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان؛ اورونوف و ماشاریپوف بلدند در آزادی گل بزنند!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان قرار می‌گیرد که ستاره‌های سرخابی این تیم مسیر گلزنی در حضور پرشور هواداران ایرانی را در ورزشگاه آزادی بلد هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی ازبکستان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر گروه E این رقابت‌ها قرار دارد و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است. برنده این دیدار می‌تواند به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شود.

تیم ملی ازبکستان در کنار الدور شاهمرادوف مهاجم ۲۷ ساله که در تیم کالیاری ایتالیا بازی می‌کند و رستم‌جان آشورماتوف مدافعی که در تیم روبین کازان روسیه بازی می‌کند، دو ستاره سرشناس دیگری دارد که در لیگ برتر ایران برای سرخابی‌های پایتخت بازی می‌کنند.

اوستون اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکنان آماده تیم ملی ازبکستان هستند که در تیم‌های پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند. اورونوف که نمایش درخشانی در نیم فصل دوم برای پرسپولیس داشت و موفق شد ۶ گل برای سرخ‌پوشان پایتخت به ثمر برساند. ۲ گل از این گل‌ها در ورزشگاه آزادی و مقابل فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در حضور هواران به ثمر رسید.

در مقابل ماشاریپوف نیز که یکی از ستاره‌های استقلال در این فصل بود موفق به ثبت ۲ گل برای آبی‌پوشان پایتخت شد. یکی از این گل‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی به ثمر رسید. این آمار زنگ خطری برای تیم ملی فوتبال خواهد بود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که نمایش خوبی در خط دفاعی در بازی‌های قبلی خود نداشتند، قطعا کار بسیار سختی مقابل تیم ملی ازبکستان به خصوص این دو ستاره خواهند داشت.

قطعا این دو ستاره بعد از حضور در لیگ برتر شناخت خیلی خوبی نسبت به بازیکنان ایرانی پیدا کردند و کادر تیم ملی باید اندیشه‌هایی برای مهار این دو بازیکن در این دیدار داشته باشد.

7474