ادعای بزرگ بیک‌زاده: باندبازی کردند تا قلعه‌نویی از استقلال اخراج شود!

ادعای بزرگ بیک‌زاده: باندبازی کردند تا قلعه‌نویی از استقلال اخراج شود!

پایگاه خبری فوتبالی - هاشم بیک‌زاده می‌گوید برای اخراج امیر قلعه‌نویی در استقلال باندبازی صورت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود گفته می‌شد باندهایی بودند که علاقه نداشتند این سرمربی با استقلال نتیجه بگیرد. موضوعی که از هاشم بیک‌زاده بازیکن آن دوران آبی‌ها مورد پرسش قرار گرفته و این پیشکسوت آن را تایید می‌کند.

بیک‌زاده تایید این اتفاق را چنین توضیح می‌دهد: «آن موقع این چیزها بود. تقریباً مثلاً تیم ما تکه تکه شده بود. این بازیکن با دیگری رفیق بود. آن بازیکن با دیگری بود. در نهایت وقتی تیمی اینطور باشد به تیم، اسم آن و هوادارانش ضربه می‌خورد. او سعی می‌کرد که هر جا که کار می‌کند جلوی این حاشیه‌ها بایستد. اگر یادتان باشد خیلی‌ها را آن موقع اخراج کرد. اگر یادتان باشد خیلی‌ها هم تعهد دادند که آقا ما دیگر این کارها را نمی‌کنیم. این خبرها را نمی‌بریم و بیاوریم و این حرف‌ها را بزنیم. آن موقع این خبرها بود و این اتفاقات افتاد. اینقدر تلخ بود که اصلاً دوست ندارم به آن موقع برگردم و در موردش صحبت کنم.»

بیک‌زاده می‌گوید آن زمان هم در این مورد صحبت کرده ولی به لحاظ مسئولیت اخلاقی و حقوقی نمی‌تواند اسم بیاورد: «آن موقع من صحبت کردم و گفتم زمانش که بشود کتاب آن را می‌نویسم. بعد آقای قلعه‌نویی مصاحبه کرد که آقا هاشم نمی‌خواهد کتاب بنویسی بیا حقایق را بگو. حالا گفتن و نام بردن اسم از لحاظ اخلاقی و حقوقی - قضایی درست نیست.»

بیک‌زاده می‌گوید خیلی‌ها می‌گفتند بیا با ما کار کن تا مربی برود: «اتفاق (باند بازی) بود. خیلی‌ها می‌گفتند تو بیا با ما کار کن. اگر با ما باشی این مربی می‌رود و یک نفر دیگر می‌آید بعد تیم دست خودمان است.»

پیشکسوت آبی‌ها در پایان این موضوع را تایید کرد که قصدی برای نتیجه نگرفتن و اخراج قلعه‌نویی وجود داشته است: «بله اینجوری بود. تا همین جا دیگر کافی است!»

1997