مهاجم آرسنال: این ستاره رئال مادرید باید برنده جایزه توپ طلا شود

مهاجم آرسنال: این ستاره رئال مادرید باید برنده جایزه توپ طلا شود

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل مارتینلی مهاجم برزیلی آرسنال به حمایت از هم وطنش پرداخت و مدعی است وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید لایق دریافت جایزه توپ طلاست.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس جونیور ستاره 23 ساله فصل بسیار درخشانی را با رئال مادرید تجربه کرد و توانست قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا باید در کوپا آمریکا بجنگد. در غیاب نیمار مصدوم، وینیسیوس رهبری خط حمله سلسائو را برعهده خواهد داشت.

به نقل از سایت گل، بعد از عملکرد درخشانش، وینیسیوس حالا یکی از مدعیان اصلی جایزه توپ طلا محسوب می شود و اگر برزیل بتواند قهرمان تورنمنت کوپا آمریکا شود، او به نفر اول این رقابت تبدیل خواهد شد. نزدیک ترین رقیب به وینیسیوس، جود بلینگام دیگر ستاره رئال مادرید است که قرار است همراه با تیم ملی انگلیس در یورو 2024 بازی کند.

مارتینلی فوروارد آرسنال گفت: "بازی کردن در کنار وینیسیوس یک افتخار بزرگ برای من است. من هر روز او را نزدیک می بینم و چیزهای زیادی یاد می گیرم. خوشحالم برزیلی هستم و می توانم درخشش وینی را ببینم. از نظر من، او شایسته دریافت جایزه توپ طلاست. او به چیزهای بزرگی در طول یک سال اخیر دست یافته و خوشحالم در زمین در کنارش بازی می کنم."

4416