اینفوگرافی/ پنج بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید

اینفوگرافی/ پنج بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل 2023/24 از سه جام پایانی فصل موفق شد دو جام لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و یک فصل بسیار درخشان را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، این جام هایی که رئال مادرید به دست آورد موجب شد تا برخی از بازیکنانش از لحاظ تعداد جام تبدیل به پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شوند.

به عنوان مثال ناچو فرناندز حالا 26 جام به همراه رئال مادرید به دست آورده است و پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید از لحاظ تعداد جام به حساب می آید. از سوی دیگر لوکا مودریچ هم به اندازه ناچو جام به دست آورده است و او هم پر افتخار ترین بازیکن تاریخ این باشگاه به حساب می آید. ناچو به احتمال زیاد از رئال مادرید می رود اما لوکا مودریچ یک فصل دیگر هم در رئال مادرید خواهد بود و به این ترتیب لوکا مودریچ این شانس را دارد تا به تنهایی تبدیل به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود.

پس از ناچو و مودریچ، سه بازیکن دیگر قرار دارند. دنی کارواخال، کریم بنزما و مارسلو هر سه 25 جام در رئال مادرید به دست آورده اند. دوران بنزما و مارسلو در رئال مادرید تمام شده است اما دنی کارواخال همچنان این فرصت را دارد تا در فصل بعد و یا فصل های بعد تعداد جام های خود را افزایش بدهد.

1471