پنج بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید؛ مودریچ اول شد (عکس)

پنج بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید؛ مودریچ اول شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - قهرمانی در سوپرجام اروپا 2024 موجب شد تا لوکا مودریچ ستاره اهل کشور کرواسی تبدیل به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شود و رکورد شکنی کند.

به گزارش فوتبالی ، تا پیش از قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا 2024، لوکا مودریچ به طور مشترک با ناچو فرناندز، پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید بود اما حالا با به دست آوردن جام قهرمانی سوپرکاپ اروپا، لوکا مودریچ به تنهایی پر افتخار ترین و پرجام ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شده است.

لوکا مودریچ از سال 2012 در رئال مادرید حضور دارد و از آن زمان تاکنون، این ستاره اهل کشور کرواسی موفق شده است که بیست و هفت جام به دست بیاورد. مودریچ هنوز هم می تواند تعداد جام های خود را افزایش بدهد. این هافبک 38 ساله تا پایان فصل جاری با رئال مادرید قرارداد دارد.

نفر دوم در لیست پر جام ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید، دنی کارواخال است که 26 جام دارد. او هم می تواند تعداد جام هایش را افزایش بدهد. ناچو فرناندز هم 26 جام به دست آورده است. مارسلو و کریم بنزما پس از این بازیکن ها قرار می گیرند چرا که آن ها در رئال مادرید بیست و پنج جام فتح کردند.

1470