عکس؛ دیدار و خوش و بش مورینیو با لوکا مودریچ

عکس؛ دیدار و خوش و بش مورینیو با لوکا مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه نوزدهم خرداد ماه) از ساعت 20:15 به وقت ایران قرار است که تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی کرواسی برود و به این ترتیب هر دو تیم خودشان را برای شروع رقابت های یورو 2024 آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی ، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی حال حاضر تیم فنرباغچه ترکیه، به اردوی تیم ملی کرواسی رفته است و دیداری با لوکا مودریچ داشته است. مودریچ در حال حاضر 38 سال سن دارد و تصمیم دارد که یک فصل دیگر هم در رئال مادرید بماند. در حقیقت لوکا مودریچ یک مثال بسیار خوب برای ماندن در اوج تا سن و سال های بالا در دنیای فوتبال است.

ژوزه مورینیو همواره از کسانی بوده است که از لوکا مودریچ تعریف و تمجید کرده است. در حقیقت در دوران مربیگری مورینیو در رئال مادرید بود که لوکا مودریچ به رئال مادرید رفت. مودریچ در سال 2012 از تاتنهام راهی رئال مادرید شد و در آن زمان هدایت رئال مادرید بر عهده ژوزه مورینیو بود.

مورینیو در این دیداری که با لوکا مودریچ داشت، او را در آغوش کشید و به این ترتیب مشخص شد که همچنان یک ارتباط خوب میان این دو وجود دارد. باید دید که لوکا مودریچ تا چه زمانی قصد دارد که به بازی کردن ادامه بدهد.

1471