عکس؛ دو گل در فینال و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای وینیسیوس

عکس؛ دو گل در فینال و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - یک هفته از پانزدهمین قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گذشت و مادریدی ها هفته پیش در چنین روزی بود که توانستند در دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

به گزارش فوتبالی ، در این قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، وینیسیوس جونیور یک چهره ویژه بود. در حقیقت او گل دوم رئال مادرید را در دقیقه 83 بازی به ثمر رساند. وینی جونیور این گل را روی پاس گل جود بلینگام به ثمر رساند. این گل از آن جایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که تکرار خاطره سال 2022 بود.

در واقع وینیسیوس جونیور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 میلادی هم تک گل رئال مادرید را به ثمر رسانده بود و مادریدی ها با گل وینی جونیور موفق شدند لیورپول را شکست بدهند و به این ترتیب فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

وینیسیوس جونیو دو بار برای رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و دو بار هم قهرمان این بازی ها شده است. وینیسیوس در کنار بلینگام مدعی های اصلی به دست آوردن جایزه توپ طلای سال 2024 میلادی به حساب می آیند.

1471