امیدواری اسطوره یوونتوس به آینده ناپولی با آنتونیو کونته

امیدواری اسطوره یوونتوس به آینده ناپولی با آنتونیو کونته

پایگاه خبری فوتبالی- جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس تصور می‌کند فصل آینده آنتونیو کنته با ناپولی نتایج خوبی به دست می‌آورد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کنته، سرمربی باتجربه و صاحب سبک ایتالیایی در روزهای اخیر با قرارادادی رسمی به‌عنوان سرمربی ناپولی انتخاب شد. این سرمربی پیش از این با یوونتوس و اینتر، توانسته بود در سری آ عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و حالا می‌خواهد این افتخار را به همراه آبی‌های شهر ناپل کسب کند. هواداران ناپولی امید زیادی دارند تا کنته بار دیگر آن‌ها را به قله فوتبال ایتالیا برساند.

کنته در تیم‌های چلسی و تاتنهام حضور داشته و سابقه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را هم در کارنامه دارد. او همواره به‌عنوان سرمربی‌ای شناخته می‌شود که مهارت خاصی در قهرمانی لیگ داخلی دارد. ناپولی در فصلی که گذشت نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا هواداران این تیم می‌خواهند پس از گذشت یک فصل سخت، دوباره به جمع مدعیان قهرمانی برگردند و امید دارند کنته این کار را برایشان انجام دهد.

حالا جانلوییجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس که سابقه همکاری با آنتونیو کنته را در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا دارد، آینده روشنی برای ناپولی می‌بیند. او در این باره گفت: «ناپولی در بدترین حالت با هدایت آنتونیو کنته نایب قهرمان می‌شود!» این یعنی بوفون شانس قهرمانی ناپولی را با کنته خیلی زیاد می‌داند.

باید دید در نهایت آنتونیو کنته می‌تواند به سریال موفقیت‌هایش در سری آ ادامه دهد یا خیر؟ بی‌شک حضور این سرمربی بر روی نیمکت ناپولی باعث افزایش جذابیت سری آ می‌شود.

1428