رکوردشکنی مدیران ناپولی برای آنتونیو کونته

رکوردشکنی مدیران ناپولی برای آنتونیو کونته

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران ناپولی تصمیم دارند تا بودجه‌ 200 میلیون یورویی در اختیار آنتونیو کونته قرار دهند.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر شایعات مربوط به پیوستن آنتونیو کونته به باشگاه ناپولی از همیشه جدی‌تر شده است. ناپولی پس از فصل کابوس‌واری که پشت سر گذاشت، می‌خواهد با ایجاد تغییراتی اساسی، بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی سری آ بازگردد. دی لورنتیس، مالک و رییس باشگاه می‌خواهد بودجه قابل توجهی را در اختیار کونته قرار دهد تا این سرمربی ایتالیایی بتواند با خیال راحت برای ناپلی‌ها خرید کند.

به گزارش نشریه ایتالیایی توتواسپورت، مدیران تاپولی قصد دارند تا در تابستان پیش رو رکورد نقل و انتقالاتی خود را جابه‌جا کنند. آن‌ها می‌خواهند چیزی حدود 200 میلیون یورو برای نقل و انتقالات اختصاص دهند تا اهداف بلندپروازانه کونته محقق شود.

آنتونیو کونته در دو فصل حضورش در اینتر میلان 310 میلیون یورو هزینه کرد تا به‌عنوان یک مربی پرخرج در فوتبال ایتالیا شناخته شود. هرچند که باید گفت پس از هزینه‌های انجام شده توانست اینتر را پس از سال‌ها به قهرمانی سری آ برساند.

آنتونیو کونته دو هدف بزرگ را زیر نظر دارد. او می‌خواهد روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی چلسی را به خدمت بگیرد. لوکاکو سابقه همکاری با کونته را در اینتر در کارنامه دارد و رابطه خوبی هم بین این دو نفر برقرار است. بی‌شک چلسی این مهاجم را ارزان نمی‌فروشد و سران ناپولی باید برای خرید این بازیکن هزینه کنند. دیگر هدف بزرگ و ارزشمند کونته فدریکو کیه زا است. ستاره ایتالیایی یوونتوس نظر کونته را به خود جلب کرده، اما بعید است یوونتوس به راحتی با جدایی این بازیکن موافقت کند.

1428