امباپه با داشتن چه آماری مقابل بارسلونا به رئال مادرید پیوست؟

امباپه با داشتن چه آماری مقابل بارسلونا به رئال مادرید پیوست؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به طور رسمی به رئال مادرید پیوسته است و این بازیکن در فصل آینده پیراهن رئال مادرید را بر تن می کند و باید دید که اوضاع برای او در جمع مادریدی ها به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، امباپه بازیکنی بود که مادریدی ها سال ها به دنبال به خدمت گرفتنش بودند و بسیار پر سر و صدا در نهایت به رئال مادرید اضافه شد. او حالا با پیراهن رئال مادرید، در فصل آینده در ال کلاسیکو ها به مصاف بارسلونا خواهد رفت.

امباپه مقابل بارسلونا به طور کلی آمار خوبی داشته است و مقابل آبی و اناری پوشان خوش درخشیده است. کیلیان امباپه با پیراهن پاری سن ژرمن در دو مقطع با بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روبرو شده است. امباپه در چهار بازی مقابل بارسلونا موفق شده است که شش گل به این تیم بزند. کیلیان امباپه همچنین دو بار بارسلونا را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده است که بار دوم در همین فصل اخیر و در مرحله یک چهارم نهایی بود.

بارسلونا در ال کلاسیکو های فصل آینده کار سختی خواهد داشت چرا که رئال مادرید مهاجم هایی مثل امباپه، رودریگو و وینیسیوس را در ترکیب خود دارد و جود بلینگام و فدریکو والورده هم پشت سر آن ها بازی می کنند.

1470