دو رکورد جدید برای کیلیان امباپه با درخشش مقابل بارسلونا

دو رکورد جدید برای کیلیان امباپه با درخشش مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سرشناس باشگاه پاری سن ژرمن با درخشش مقابل بارسلونا به دو رکورد جدید در لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش فوتبالی، در شب شکست تلخ و حذف بارسلونا‌ در ورزشگاه شهر بارسلون و در مقابل دیدگان هوادارن خود از لیگ قهرمانان اروپا با درخشش شاگردان لوییس انریکه در تیم پاری سن ژرمن کیلیان امباپه درخشش قابل توجهی داشت و دو گل مهم را در نیمه دوم به ثمر رساند. اکنون و با ثبت این دو گل لیست بازیکنانی که بیشترین گل های خارج از خانه را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندند تغییراتی را تجربه کرد:

۱) کریستیانو رونالدو - 23 گل
۲) کیلیان امباپه - 15 گل
۳)  کریم بنزما - 14 گل
۴) لیونل مسی - 12 گل

ضمن اینکه این بازیکن با ثبت این دو گل به بازیکنی تبدیل شد که در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به زدن ۶ گل به بارسلونا شده است و از این حیث دومین رکورد را پس از توماس مولر که ۸ گل را مقابل بارسلونا در مراحل حذفی این رقابت ها به ثمر رسانده ثبت کرد.

کیلیان امباپه که آخرین فصل حضور خود در ترکیب پاری سن ژرمن را سپری می کند به نظر با درخشش در این دیدار مجددا جای خود را در قلی هواداران پاریسی در آخرین روزهای خود در پایتخت کشور فرانسه باز کرد و حالا می تواند با خاطره ای خوش از جمع تیم پاری سن ژرمن جدا شود.

۱۰۰۹