واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه عجیب؛ از ارکان فدراسیون صیانت می‌کنیم

واکنش فدراسیون فوتبال به یک شایعه عجیب؛ از ارکان فدراسیون صیانت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال به شایعه حضور یکی از مسئولانش در پرونده فساد واکنش تندی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بعد از شروع افشای فساد گسترده در باشگاه مس رفسنجان که «فوتبالی» آغازگر این ماجرا بود هر روز خبرهای تازه‌تری از این ماجرا منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این فساد ابعاد بسیار گسترده‌تری دارد و به یک یا دو باشگاه محدود نمی‌شود.

تا همین امروز یکی از متهمان این پرونده بازداشت شده و در زندان به سر می‌برد. یکی دو نفر هم دیگر هم در حال بازجویی هستند و به طور قطع پای افرادی دیگری هم به این ماجرا باز خواهد شد. در این مدت خبرهایی هم منتشر شده است که صحت و سقم آن‌ها مشخص نیست و نمی‌شود به این راحتی آنها را پذیرفت.

یکی از این خبرها که روز گذشته منتشر شد شایعه باز شدن پای یکی از اعضای کمیته انضباطی به ماجرای فساد در فوتبال است. تقریبا هیچ کدام از منابع خبری داخلی و حتی کانال‌های خبری که اعتبار قابل قبولی دارند به نام مشخصی اشاره نکرده‌اند.

اما یکی دو رسانه فارسی زبان خارج از کشور به نام رضا جاودانی اشاره کرده‌اند و مدعی شده‌اند او رشوه دریافت کرده است! بعد از این بود که برخی کانال‌های هواداری و خبریِ نه چندان معتبر هم این شایعه را منتشر کردند.

اما واکنش فدراسیون فوتبال به این ماجرا را چه بود. سایت و کانال فدراسیون فوتبال در واکنش به این شایعات نوشت: «ضمن تکذیب شایعات بی اساس منتشره در فضای مجازی علیه احدی از ارکان قضایی، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اقدامات لازم را جهت شناسایی و تعقیب منتشر کنندگان شایعه و تشکیل پرونده در این باره نزد مراجع ذیصلاح به جهت صیانت از ارکان خود انجام خواهد داد.»

1359