دردسر جدید فدراسیون فوتبال ایران/ ده هزار فرانک از حساب فدراسیون فوتبال کسر شد

دردسر جدید فدراسیون فوتبال ایران/ ده هزار فرانک از حساب فدراسیون فوتبال کسر شد

پایگاه خبری فوتبالی- پس از تعلل بخش بین الملل فدراسیون فوتبال در پاسخ به نامه فیفا در ماجرای داماش و حق رشد جهانبخش، فیفا فدراسیون فوتبال را 10 هزار فرانک جریمه کرده است.

به گزارش فوتبالی، در روزهای گذشته خبر جریمه 10 هزار فرانکی فدراسیون فوتبال، در رسانه ها منتشر شد اما مشخص نشده بود که فدراسیون فوتبال به این حکم فیفا اعتراض می‌کند یا نه. اما ظاهرا فدراسیون فوتبال در دوران سرپرستی بهاروند و دبیرکلی نبی به فیفا نامه زده که این 10 هزار فرانک از حساب فدراسیون در فیفا کسر شود.

البته این ماجرا منجر به کنار گذاشتن یکی از اعضای روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال شده که این ماجرا اصلا به او ربطی نداشته است و هنوز با مقصران این قضیه برخوردی صورت نگرفته است. ماحرا مربوط به شش ماه پیش بوده و البته می بایست همان زمان تعللی صورت نمی گرفته که صورت گرفته است.

در هر حال دیروز خبر آمد که صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون که پیگیر این ماجرا شده و خواهان ورود کمیته اخلاق به این داستان و برخورد با مدیران متخلف درباره از دست رفتن 10 هزار فرانک شده، توسط منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از کمیته حقوقی کنار گذاشته که البته این خبر تا این لحظه تایید نشده است. دیروز خبر آمد که فغانپور به دلیل اینکه بازنشسته است، از کمیته حقوقی کنار گذاشته شده که ظاهرا او بازنشسته نیست و این خبر در راستای پیگیری فغانپور با متخلفان ماجرای از دست رفتن 10 هزار فرانک فدراسیون به دلیل تعلل در پاسخ دادن به فیفاست. 

فرانک امروز در بازار 26610 تومان بود و یعنی فدراسیون فوتبال به خاطر تعلل در پاسخ دادن به فیفا، دویست و شصت و شش میلیون تومان از دست داده است. باید دید کمیته اخلاق وارد این ماجرا خواهد شد یا نه.

1111