پیام به جای بیرانوند؛ این یک آزمون بزرگ است

پیام به جای بیرانوند؛ این یک آزمون بزرگ است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در بازی با هنگ کنگ از دروازه‌بان جوان تیمش استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران امروز و از دقایقی دیگر مقابل تیم ملی هنگ کنگ قرار می‌گیرد. این بازی، پنجمین بازی دو تیم در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 است که در شهر هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

با تشخیص کادر فنی تیم ملی امروز سید پیام نیازمند، محمدامین حزباوی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، سید ابوالفضل جلالی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان نفرات اصلی مسابقه را شروع خواهند کرد.

یکی از نکات جالب در این ترکیب استفاده از پیام نیازمند در دروازه و نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند است. آخرین باری که نیازمند در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفته بود بازی با آنگولا در اواخر شهریور سال گذشته بود که با برتری 4 بر صفر تیم ملی ایران تمام شد.

این هفتمین بازی ملی نیازمند است و او در بازی‌های قبلی 3 کلین شیت داشته و در 3 بازی دیگر در هر کدام یک گل دریافت کرده است. دروازه او در بازی مقابل تیم‌های ملی ازبکستان، آنگولا و افغانستان باز شده است. 4 بازی از این بازی‌های ملی نیازمند بازی‌های دوستانه و دو بازی هم در تورنمنت کافا بوده است.  

تا قبل از مسابقات امروز در این گروه تیم ملی ایران با 10 امتیاز و تفاضل گل 10+ در صدر جدول قرار دارد و تیم ملی ازبکستان با 10 امتیاز و تفاضل گل 7+ در رده دوم قرار دارد. ترکمنستان و هنگ کنگ هم با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم هستند.

1359