پیام نیازمند؛ منتظر یک فرصت برای جبران

پیام نیازمند؛ منتظر یک فرصت برای جبران

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به عملکرد پیام نیازمند در بازی مقابل هنگ کنگ و دریافت دو گل از این تیم، احتمال حضور او در ترکیب تیم ملی در بازی مقابل ازبکستان چیزی نزدیک به صفر است. 

به گزارش فوتبالی، پیام نیازمند آخرین بار و در 19 دی ماه سال گذشته در درون دروازه تیم ملی ایستاده بود و در بازی قبلی تیم ملی در مقابل هنگ کنگ، پس از نزدیک به 5 ماه دوباره به ترکیب تیم ملی بازگشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد کادر فنی تیم ملی در مقابل ازبک‌ها، از او در درون قفس توری تیم ملی استفاده نکند. 

نیازمند روی هر دو گل دریافتی در بازی قبلی تا حدودی مقصر بود و اگر در جاگیری دقت بیشتری به خرج می‌داد می‌توانست به اولین کلین شیت ملی خود در یک بازی رسمی به صورت انفرادی برسد. کما این که بازیکنان تیم ملی روی گل دوم حریف، معتقد بودند پیش از گل، بازیکنان هنگ کنگ مرتکب خطا شده‌اند اما هرچه که بود کلین شیت رخ نداد و نیازمند حالا  باید منتظر باشد و ببیند چه زمانی دوباره به او فرصت بازی می‌رسد تا به این مهم دست یابد.  

نیازمند در بازی مقابل ازبکستان در فینال رقابت‌های کافا از دقیقه 7 به میدان آمد و در انتهای بازی توانست کلین شیت ثبت کند. کلین شیتی که مشترکا به نام او و بیرانوند ثبت شده است. در بازی‌های دوستانه مقابل آنگولا و بلغارستان نیز توانست کلین شیت کند. او حالا در تمرینات تیم ملی سرحال و آماده، منتظر فرصتی است تا دوباره بتواند با پیراهن تیم ملی در قاب دروازه ایران بدرخشد.

7899