بازیکنی که یاران رونالدو را به یورو 2024 امیدوار می‌کند

بازیکنی که یاران رونالدو را به یورو 2024 امیدوار می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز هافبک تیم ملی پرتغال در این روز ها عملکرد بسیار خوبی دارد و پرتغالی ها را به رقابت های یورو 2024 امیدوار کرده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در یک بازی دوستانه در رده ملی، تیم ملی پرتغال و تیم ملی فنلاند به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی پرتغال موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد. در این بازی برونو فرناندز عملکرد بسیار درخشانی داشت و موفق شد دو گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برساند و دبل کند.

برونو فرناندز حالا در ده بازی اخیر خود برای تیم ملی پرتغال موفق شده است ده گل به ثمر برساند و شش پاس گل بدهد. او عملکردی خیره کنند در جمع شاگردان روبرتو مارتینز داشته است. حدود 9 روز دیگر رقابت های یورو 2024 استارت می خورند و پرتغالی ها امید زیادی دارند که برونو فرناندز این درخشش خود را در رقابت های جام ملت های اروپا هم ادامه بدهد.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و ممکن است که آخرین تورنمنت ملی خود را تجربه کند و باید دید که چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. رونالدو انگیزه ویژه ای دارد که یک بار دیگر قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا را تجربه کند.

1471