یک گربه، مهمان ویژه مصاحبه مگوایر!

یک گربه، مهمان ویژه مصاحبه مگوایر!

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر مدافع منچستریونایتد در حین مصاحبه خود با مزاحمت گربه کنجکاوی مواجه شد که باعث شد تا شکل مصاحبه برای او کاملا متفاوت باشد.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه باشگاه منچستریونایتد، گزیده ای از مصاحبه با مگوایر را منتشر کرد که در این مصاحبه از این مدافع پرسیده شد که چه چیزی به او انگیزه می دهد. این مدافع 31 ساله در حین پاسخ دادن بود که ناگهان یک گربه وارد صحنه شد تا لحظه جالبی رقم بخورد. در ابتدا مدافع انگلیسی از این اتفاق متعجب شد اما بعد از ان ترجیح داد که با ملایمت با این گربه رفتار کند!

ستاره سابق لسترسیتی در این مصاحبه گفت:" چیزی که به من انگیزه می دهد... حالا یک گربه هم به ما ملحق شده است، او را نگاه کنید. این برای وایرال شدن در شبکه های اجتماعی خوب است. بله، این گربه به من انگیزه می دهد!"

مگوایر در این تابستان در اردوی تیم ملی انگلیس در یورو حضور پیدا خواهد کرد. این بازیکن به علت مصدومیت مقطع پایانی فصل را از دست داد اما ساوتگیت امیدوار است که او مشکلی برای یورو نداشته باشد و با آمادگی به بازی 27 خرداد مقابل صربستان برسد. 

مگوایر بازی دوستانه مقابل ایسلند در روز جمعه را از دست می دهد اما تلاش خود را خواهد داشت تا با آمادگی کامل به یورو برسد. 

4125