بازداشت هری مگوایر در یونان به اتهام درگیری

بازداشت هری مگوایر در یونان به اتهام درگیری

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که هری مگوایر به اتهام درگیری و زمانی که برای گذراندن تعطیلات با نامزدش به یونان رفته بازداشت شده و به طور کامل با پلیس همکاری کرده است. 

به گزارش فوتبالی، منابع خبری در یونان اعلام کردند که این مدافع در حالی که به همراه نامزد و دوستانش در جریزه میکونوس بوده به علت مشارک در یک درگیری توسط پلیس این کشور بازداشت شده است. منچستریونایتد پس از انتشار این خبر بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده: " باشگاه از اتفاقاتی که شب گذشته در میکونوس برای هری مگوایر رخ داده آگاه است. تماس‌هایی با هری گرفته شده و او کاملا با مقامات یونانی همکاری می‌کند. ما در این زمینه نمی‌توانیم اظهارنظر بیشتری درباره اتفاقات رخ داده داشته باشیم. " 

تیم اوله گونار سولشر پس از حذف از لیگ اروپا در برابر سویا به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی رفت. مگوایر نیز به همراه خانواده و دوستانش به یونان سفر کرد تا پیش از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر که ماه آینده خواهد بود، به استراحت پس از گذراندن این فصل عجیب و سخت بپردازد که این اتفاق رخ داد. مگوایر تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو از لسترستی به اولدترافورد آمد و خیلی زود خودش را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم سولشر معرفی کرده و مربی نروژی حتی او را به عنوان کاپیتانش انتخاب کرد.

1811