تقابل قرمز و آبی به اردوی ازبک‌ها هم رخنه کرد! (عکس)

تقابل قرمز و آبی به اردوی ازبک‌ها هم رخنه کرد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ماشاریپوف و اورونوف خودشان را برای جدال چند روز آینده ازبکستان با ایران آماده می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، بدون تردید در جمع بازیکنان تاثیرگذار لیگ بیست و سوم نام اوستون اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف در صدر قرار دارد. بازیکنانی که با احترام نسبت به تمام بازیکنان حاضر در لیگ برتر سطحی فراتر را دارند و از مهره‌های فوق‌العاده تاثیرگذار و کلیدی سرخابی‌ها در نیم فصل دوم بودند. دو بازیکنی که در جام ملت‌های آسیا هم برای تیم ملی ازبکستان عملکرد بسیار خوبی داشتند و اگر در بازی با قطر بدشانسی نمی‌آوردند می‌توانستند تیم‌شان را به جمع چهارتیم برتر قاره کهن برسانند.

اورونوف نقش اساسی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم داشت و گل‌های حیاتی را برای قرمزها در مسابقات مختلف به ثمر رساند؛ از بازی با گل گهر تا تقابل با استقلال خوزستان. آن‌ طرف ماشاریپوف هم چنین وضعی در جمع آبی‌پوشان داشت و در کنار دو گل مهمی که در جدال با ملوان و ذوب آهن به ثمر رساند عملکرد بسیار خوبی در مرکز میدان داشت. 

حالا با چنین شرایطی این دو بازیکن در اردوی تیم ملی ازبکستان خودشان را برای تقابل با تیم‌های ترکمنستان و ایران آماده می‌کنند. ازبکستان در دیدار رفت مقابل ایران موفق به کسب تساوی دو بر دو شده بود. آن‌ها سابقه شکست دادن تیم ملی در آزادی را هم دارند.

در جاسه تمرینی دیروز ازبک‌ها اتفاق جالبی افتاد. اورونوف، تصویری از خود در کنار ماشاریپوف که بازوبند کاپیتانی تیم ملی ازبکستان را بر بازو دارد استوری و با قلبی قرمز او را به اصطلاح «تگ» کرد. ماشاریپوف هم در اینستای خودش جواب اورونوف را با قلبی آبی داده است تا حسابی تقابل این دو بازیکن سرخابی داغ باشد و به اردوی ازبک‌ها هم رخنه کرده باشد!

9098