واکنش درویش به گل آفساید گولسیانی؛ پنالتی ما و اخراج نشدن لک را هم ببینید!

واکنش درویش به گل آفساید گولسیانی؛ پنالتی ما و اخراج نشدن لک را هم ببینید!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نسبت به داوری بازی تیمش با مس رفسنجان اعتراض دارد.

به گزارش فوتبالی، حاشیه‌های ماجرای هفته آخر لیگ برتر و گلی که پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان زد همچنان ادامه دارد. اکثر قریب به اتفاق کارشناسان تایید کرده‌اند که گئورگی گولسیانی هنگام زدن گل در منطقه آفساید بوده است.

حتی برخی از بازیکنان و عوامل خود باشگاه هم پرسپولیس هم این مساله را پذیرفته‌اند اما به هر حال مسابقات تمام شده است و دیگر چیزی تغییر نخواهد کرد. اما نکته این است که پرسپولیسی‌ها معتقدند در همین بازی در چند صحنه هم به ضرر آنها سوت زده شده است.

اصلی‌ترین اعتراض پرسپولیسی‌ها به دو صحنه که حامد لک در آن حضور داشت مربوط است. در یک صحنه لک با پایش به کمر سروش رفیعی ضربه زد اما این اتفاق بعد از سوت داور رخ داد و کارشناسان معتقدند اخراج لک کافی بود و پنالتی نداشت. اما هیچ کدام از این اتفاقات نیفتاد. در یک صحنه دیگر لک هنگام مشت کردن توپ، به صورت گولسیانی کوبید که این صحنه می‌توانست یک پنالتی – اخطار داشته باشد. اما باز هم داور واکنشی به این صحنه نداشت.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیشب در برنامه فوتبال برتر حضور داشت و به این مسائل اشاره کرد. درویش درباره گل پرسپولیس گفت: «بهترین گواه برای آن صحنه تصاویر تلویزیونی است. ببینید چقدر آن صحنه مشکل بوده که هر داوری نظر متفاوتی دارد. یکی می‌گوید 90 درصد آفساید بوده. مگر به درصد آفساید می‌گیرند؟ آقای وحید امیری با من صحبت می‌کرد و خیلی ناراحت بود. او می‌گوید حرف من این بود که در صحنه‌ای که دیدم، انگار شانه گولسیانی کمی جلوتر بوده است.»

درویش در ادامه گفت: «قبل از این صحنه، دروازه‌بان حریف لگدی به سروش زد که همه اذعان داشتند پنالتی بوده است. آن عزیزانی که گل گولسیانی را بزرگ می‌کنند، اشاره‌ای هم به این موضوع کنند که آن صحنه پنالتی بود. خوب است آدم در اظهار نظرهایش عدالت را رعایت کند. جام شرافت جامی است که برایش زحمت بکشند. ای کاش به جای شعاردادن، برویم تیم خود را تقویت کنیم. امروز که می‌بینید تیم ما نتیجه گرفته به دلیل همدلی است. هیچ جامی شریف‌تر از جامی که ما به دست آوردیم وجود ندارد.»

1359