بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با نایکی با یک رقم رکوردشکن

بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد با نایکی با یک رقم رکوردشکن

پایگاه خبری فوتبالی- کمپانی معروف لباس ورزشی در آستانه توافق با باشگاه بارسلونا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر موندو دپورتیوو کمپانی نایکی در آستانه عقد یک قرارداد مهم و رکوردشکن با باشگاه بارسلونا برای اسپانسری لباس این تیم کاتالانی است. مبلغ این قرارداد طبق اعلام این نشریه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون یورو کمیسیون به علاوه سالانه ۱۲۰ میلیون یورو خواهد بود که به رکورد بیشترین پرداختی بین تمام تیم‌ های فوتبال اروپا تبدیل می شود

نایکی پیش از این به باشگاه بارسلونا گفته بود که تولید لباس های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ را آغاز کرده است. با این حال، باشگاه اسپانیایی به آنها اعلام کرده بود که از ژوئن ۲۰۲۳ روند تولید را متوقف کنند، زیرا آنها در حال پایان دادن به قرارداد خود با این برند ورزشی بودند که حالا شاید تغییر کرده است.

چندی پیش در خبری اعلام شد کمپانی پوما در آستانه توافق نهایی با بارسلونا بر سر اسپانسری لباس ابن باشگاه است و مبلغ سالانه ۲۰۰ میلیون یورو که با پاداش‌ها میتواند به ۳۰۰ میلیون یورو برسد و این رقم بسیار بیشتر از پرداختی اسپانسر فعلی یعنی نایکی است در آستانه امضا خواهد بود. اما مشکل بزرگی که بارسلونا در این راه با آن برخورد کرد قرارداد با نایکی بود که تا ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نایکی حتی می‌توانست تا ۲۰۲۸ آن را تمدید کند و فعلا صحبتی مبنی بر فسخ قرارداد را مطرح نکرده بود.

۱۰۰۹