خشم بارسلونا از ضرر مالی شدیدی که نایکی به آنها وارد کرد

خشم بارسلونا از ضرر مالی شدیدی که نایکی به آنها وارد کرد

خبرگزاری فوتبالی - رابطه نایکی و بارسلونا زیاد خوب نیست. این شرکت آمریکایی کا از سال 1998 اسپانسر تولید پیراهن بارسلوناست، تا سال 2026 با کاتالان ها قرار دارد. بارسلونا در حال حاضر از این شرکت عصبانی است چرا که اشتباهی که در تولید پیراهن کاتالان ها در فصل 21-2020 داشته اند، ضرر مالی شدیدی را به آنها وارد کرده است. بارسلونا امیدوار بود که این روزها فروش پیراهن فصل جدیدش را آغاز کند اما احتمال دارد که تا ماه سپتامبر این اتفاق رخ ندهد و پیراهن جدید بارسا تا ماه شهریور آماده نشود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا با بررسی آمار فروش پیراهنش در سالهای اخیر به این نتیجه رسیده است که اشتباه بارسلونا به آنها مبلغی بین 15 تا 25 میلیون یورو ضرر وارد خواهد کرد چرا که امکان فروش پیراهن و محصولات جدید بارسلوا به صورت اینترنتی یا در شش فروشگاه رسمی تیم وجود ندارد.

در حال حاضر برخی از مدیران بارسلونا به حدی از نایکی عصبانی هستند و می خواهند از این شرکت شکایت کنند و خواستار پرداخت ضررهای مالی و غرامت توسط نایکی شوند.  به نظر می رسد که در روزهای آینده جلسه ای میان مدیران بارسلونا و مدیران نایکی انجام شود تا دو طرف اختلافات را حل کنند.