بایرن مونیخ نیازی به خرید کاپیتان منچستریونایتد ندارد

بایرن مونیخ نیازی به خرید کاپیتان منچستریونایتد ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ تمایلی به خرید برونو فرناندز، کاپیتان پرتغالی منچستریونایتد نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد قصد دارند در تابستان امسال یک خانه‌تکانی اساسی در تیمشان به وجود بیاورند و احتمالا بازیکنان زیادی را به فروش برسانند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سران باشگاه انگلیسی حتی احتمال فروش برونو فرناندز، ستاره پرتغالی و کاپیتان تیمشان را هم رد نمی‌کنند و اگر پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای ارائه شود فرناندز را می‌فروشند.

گزارش‌هایی مبنی بر علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ به این بازیکن پرتغال منتشر شده بود. اما حالا گفته می‌شود که این بازیکن نه مورد توجه بارسلونا است و نه بایرن مونیخ. گفته می‌شد که مدیران منچستریونایتد تصمیم دارند در ازای خرید فرنکی دی یونگ از بارسلونا، برونو فرناندز را در قرارداد بگنجانند تا از باشگاه کاتالونیایی تخفیف بگیرند، اما با ورود هانسی فلیک احتمال وقوع چنین انتقالی کاهش یافته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار سرشناس آلمانی، مدیران بایرن مونیخ احساس می‌کنند که تیمشان نیازی به خرید برونو فرناندز ندارد. آن‌ها در آن پست توماس مولر و جمال موسیالا را در اختیار دارند و اولویتشان تقویت این پست نیست. حتی اگر قرار باشد بازیکنی در پست هافبک شماره 10 خریداری شود، مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ژاوی سیمونز را به برونو فرناندز ترجیح می‌دهد.

ژاوی سیمونز سن‌وسال کمتری نسبت به فرناندز دارد و می‌تواند سال‌های بیشتری برای بایرن مونیخ بازی کند. همچنین او سابقه حضور در بوندسلیگا را در کارنامه دارد و با فضای فوتبال آلمان آشنایی بیشتری دارد. باید دید در نهایت چه سرنوشتی برای کاپیتان منچستریونایتد رقم خواهد خورد؟

1428