مثلث جدید خط حمله رئال مادرید؛ تکرار خاطره مثل بیل، بنزما، رونالدو

مثلث جدید خط حمله رئال مادرید؛ تکرار خاطره مثل بیل، بنزما، رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - با آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید حالا یک مثلث هجومی آتشین در رئال مادرید شکل گرفته است و باید دید که عملکرد این بازیکن ها یعنی وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و رودریگو گوئس در کنار هم به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، مادریدی ها سال ها بود که به دنبال جذب کیلیان امباپه بودند و بالاخره این اتفاق افتاد و امباپه به عنوان یک بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن راهی رئال مادرید می شود.

کیلیان امباپه در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در خط حمله رئال مادرید قرار می گیرد. امباپه می تواند جایش را وینیسیوس جونیور در طول بازی عوض کند.

رئال مادرید در سال 2013 با خریدن گرت بیل از تاتنهام مثلث بیل، بنزما و رونالدو را در خط حمله خود شکل داده بود. این مثلث به مثلث بی بی سی مشهور شده بود و عملکرد بسیار درخشانی داشت. رئال مادرید در دورانی که این سه بازیکن را به طور همزمان در اختیار داشت، چهار بار توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

حالا با آمدن کیلیان امباپه باید دید که مادریدی ها چند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهند کرد. امباپه هرگز قهرمان چمپیونزلیگ نشده است و خیلی دوست دارد که به این جام دست پیدا کند.

1470