ادعای عجیب سمیعی؛ کمک‌داور آفساید را دید و پرچم نزد!

ادعای عجیب سمیعی؛ کمک‌داور آفساید را دید و پرچم نزد!

پایگاه خبری فوتبالی- با حضور فرشید سمیعی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر یکی از جنجالی‌ترین شب‌های این برنامه رقم خورد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش و پس از این که رضا درویش مدیر عامل باشگاه استودیوی برنامه فوتبال برتر را ترک کرد، فرشید سمیعی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال به این برنامه رفت تا روبروی محمد حسین میثاقی بنشیند و درباره مسائل مختلف باشگاه استقلال در این فصل و به خصوص اتفاقاتی که در هفته آخر افتاد و باعث شد استقلال قهرمان نشود توضیحاتی بدهد.

از قبل می‌شد پیش بینی کرد که سمیعی بیشتر از همه چیز به گل پرسپولیس به مس رفسنجان که به تشخیص اغلب کارشناسان آفساید بود اشاره خواهد کرد. همین طور هم شد اما سمیعی در هنگام بررسی صحنه گل ادعای عجیبی را مطرح کرد.

او گفت: «چرا باید کار را به اینجا کشیده شود که در بازی آخر در دقیقه ۸۶ یک آفساید کاملا واضح گرفته نشود؟ فیلم این صحنه را ۱۰۰ بار عقب و جلو کنید و ببینید. در زمان ارسال توپ، بدون این که کسی جلوی کمک داور را کاور کند، او صحنه را می‌بیند ولی پرچم نمی‌زند. دو حالت دارد. یا عدم تمرکز یا خدایی نکرده مسائل دیگر که بنده نمی‌توانم آن را تشخیص دهم! من قاضی و حکم دهنده نیستم، ما چیزی که داریم را به مرجع قضایی ارائه خواهیم داد و آنها هستند که تشخیص می‌دهند که چه اتفاقی رخ داده است.»

1359