سیامک با دبل و دلخوری به پایان فصل با تراکتور رسید

سیامک با دبل و دلخوری به پایان فصل با تراکتور رسید

پایگاه خبری فوتبالی - سیامک نعمتی زننده دو گل دیشب تراکتور برابر صنعت نفت بود که با اعتراض هواداران این تیم مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی یکی از خریدهای ابتدای فصل محمدرضا زنوزی برای تراکتور بود. بازیکنی که در این تیم درخشش خاصی نداشت و شاید بهترین بازی این بازیکن، مسابقه دیشب برابر صنعت نفت سقوط‌کرده در یک دیدار تشریفاتی باشد.

نعمتی در بازی دیروز در ترکیب ابتدایی حمید مطهری قرار داشت و توانست دو گل از سه گل تی‌تی‌ها در برابر صنعت نفت را به ثمر برساند تا فصل را با درخشش به پایان برساند ولی استوری این بازیکن با یک قلب قرمز که بدون هیچ توضیحی منتشر شده، توسط هواداران تراکتوری به منزله تبریک این بازیکن برای قهرمانی تیم سابقش پرسپولیس است.

اعتراضاتی که باعث نشد نعمتی این استوری را حذف کند و جالب اینکه بازیکنی که دو گل برای تیمش به ثمر رسانده، سوژه اعتراض زیاد هواداران تراکتور در فضای مجازی شده است.

در رابطه با نعمتی گفته می‌شود حتی با ادامه مالکیت محمدرضا زنوزی، این بازیکن با وجود داشتن قرارداد در لیست خروج قرار خواهد گرفت چرا که نتوانسته انتظارات را در فصلی که گذشت برآورده کند.

1997