موتور سیامک نعمتی خیلی دیر روشن شد

موتور سیامک نعمتی خیلی دیر روشن شد

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از بازیکنانی که تازه در انتهای فصل روند صعودی خود را آغاز کرد سیامک نعمتی بود.   

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی ابتدای فصل از پرسپولیس به تراکتور پیوست تا دهمین فصل فوتبالی‌اش را در تبریز پیگیری کند. فصلی که اگر یک گل دیگر در آن به ثمر می‌رساند می‌توانست با آمار بهترین سال او در طی 3 فصل گذشته برابری کند.  

نعمتی سال گذشته را در مجموع 13 بازی لیگ برتر بدون گل در پشت سر گذاشت و تنها یک بار در جام حذفی موفق به گلزنی شد اما، این فصل توانست سه بار دروازه حریفان را باز کند. او همچنین در این فصل 23 مسابقه را در ترکیب حاضر بود تا بعد از 4 فصل باز هم بیش از 20 مسابقه را در لیگ برتر آن هم در طول یک فصل تجربه کند. 

سیامک هم چنین در لیگ بیست و سوم موفق به دبل نیز شد. او در هفته پایانی و سی‌ام موفق شد در برابر صنعت نفت آبادان در دقایق 16 و 51 دروازه آبادانی‌ها را باز کند تا بعد از چیزی نزدیک به 6 سال دوباره در مقابل یک تیم خوزستانی دبل کند. بار قبلی نیز، نعمتی موفق شده بود با پیراهن پرسپولیس و در مقابل فولاد و در دوازدهم مرداد سال 97 در دقایق 20 و 75 دبل کند تا پرسپولیس با دو گل او و تک گل منشا فولاد را در هفته دوم لیگ هجدهم 3 بر صفر شکست دهد.  

نعمتی که سابقه دو بار نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد؛ حالا و در 27 سالگی، در مجموع تمام رقابت‌ها 276 بار به میدان رفته که موفق شده در آن‌ها 29  گل بزند و 18 پاس گل به ثبت برساند.

7899