برنامه نقل و انتقالاتی تن هاگ برای تابستان مشخص شد

برنامه نقل و انتقالاتی تن هاگ برای تابستان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ برنامه دارد تا دوباره منچستریونایتد را به جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر انگلیس برگرداند.

به گزارش فوتبالی، قهرمانی در جام حذفی انگلیس، تاثیر بسزایی در آینده اریک تن هاگ داشت. او که تا پیش از دیدار فینال جام حذفی در آستانه جدایی از منچستریونایتد بود، حالا و پس از عبور از سد رقیب همشهری، یعنی منچسترسیتی و کسب عنوان قهرمانی، شانس بالایی برای ماندن در جمع شیاطین سرخ دارد. او تحت فشار انتقادات زیادی قرار گرفت، اما ظاهرا قصد عقب‌نشینی ندارد و می‌خواهد به پروژه خود ادامه دهد.

روز گذشته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی دنیای فوتبال خبر داد که مدیران منچستریونایتد به زودی تصمیم نهایی خود را در خصوص آینده اریک تن هاگ می‌گیرند، اما تا به حال خبر رسمی‌ای در این مورد کار نشده و با این تفاسیر باید گفت سرمربی هلند همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. البته که هنوز نباید با قطعیت از چیزی صحبت کرد؛ چرا که همچنان صحبت‌هایی در خصوص توافقات انجام شده میان توماس توخل و مدیران منچستریونایتد به گوش می‌رسد.

به این حال، اریک تن هاگ توجهی به صحبت‌های رسانه‌ها ندارد و تا زمانی که به صورت رسمی اعلام نشود از کار برکنار شده، به برنامه‌ریزی برای فصل آینده ادامه می‌دهد. به نقل از سایمون ملک، اریک تن هاگ تصمیم دارد تا در تابستان امسال یک مهاجم هدف، یک مدافع میانی و یک هافبک جدید به تیمش اضافه کند. او باور دارد که اگر بازیکنانش اسیر مصدومیت نشوند می‌تواند منچستریونایتد را به جمع تیم‌های مدعی قهرمانی برگرداند.

1428