عکس؛ لحظه‌ای که رئال مادرید جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد

عکس؛ لحظه‌ای که رئال مادرید جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد برای پانزدهمین بار در تاریخ خود قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام را بالای سر ببرد و نشان بدهد که به این سادگی ها نمی توان در لیگ قهرمانان اروپا حریفش شد.

به گزارش فوتبالی ، مادریدی ها در ورزشگاه ومبلی شهر لندن موفق شدند با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تیم کارلو آنچلوتی یک فصل فوق العاده را رقم زد و حالا مستحق این جشن گرفتن و شادی کردن است. در حقیقت رئال مادرید در تابستان گذشته مهره مهمی مثل کریم بنزما را از دست داد اما با این وجود باز هم توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان لالیگا شود. عملکرد خوسلو که به عنوان مهاجم نوک و به شکل قرضی از اسپانیول به رئال مادرید آمده بود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرا تر از حد انتظار بود.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم وینیسیوس جونیور بار دیگر خوش درخشید و موفق شد گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند. گل اول را دنی کارواخال به ثمر رساند. جود بلینگام که خرید جدید رئال مادرید در این فصل بود هم پاس گل دوم رئال مادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا داد تا فصل درخشان خود را تکمیل کند.

1470